angeliicus -

Rallykatter? (nicklas kommentar)

Sitter hos Nicklas och spelar sims 3 och lyssnar på musik just nu, bättre spel finns inte. Är lite smått beroende tror jag.. (A) Idag har inte hänt mkt alls, vart inne hos katterna, dom har fått 5 nya kattungar nu! Så jävla söta, varav två av dom har öppnat ögonen, sen har dom 2 till som har blivit ganska stora och springer runt och leker. En av dom är typ kopia av Tussen, och mamma om du läser detta, som jag antar att du gör, snokmorsa, så vill jag ta hem en!! Skadar inte med en kompis till tuss (A) Man kan sitta hela dan och gosa med dom, finns inget bättre:) Ska försöka få lite bilder på sötnosarna imorn, så mamma får se hur söööööööta dom är! :) (A)

Nu vettefan vad vi ska göra, har börjat få ont i huvudet av allt spelade, men lite till kan jag nog klara av... okej mycket..  Men imorn blir det i alal fall att kolla på rally som går precis på vägen utanför Nicklas hus. Det ska bli kul! Såg på det för 2 år sen här (det är vartannat  år) Tiden går fort! Känner ingen som kör tråkigt nog, kollade igenom listorna idag, men får väll hejja på i alla fall. Blir antagligen bilder på det med..
Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0