angeliicus -

segt

Har varit lite seg med att skriva.. för jag har inte orkat :P I helgen har jag vart hos Nicklas och tagit det lugnt, kollat film, vart ute och fotat, lanat xD och så är jag så jävla smart och glömmer mitt tangentbord där så får låna mammas, men Nicklas pappa tar förhoppningsvis med det imorn. Och idag har jag och Nicklas klippt hans hår, blev en mohawk, riktigt snyggt! Fast han har inte riktigt vant sig än. Bilderna kanske kommer in imorn elelr senare för jag orkar inte sitta och fixa med det nu, för jag sitter hur obekvämt som helst för lilla söta Nicklas förstörde min datastol.. -.- och det ska han få laga med silvertejp imorn..! För jag har inte råd att köpa en ny just nu, och jag vill inte sitta på en jävla köksstol för det är ju inte heller direkt bekvämt.. Nä nu ska vi ut och röka sen ska jag spela Sims (A)
Ciao!



Jätte gullig/gammal bil på mig och älsk:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0