angeliicus -

Rallykatter again?

Gaaaaaah ,Helvette vad störande!!! Jag hade precis skrivit klart mitt blogg inlägg som va ovanligt långt idag plus en jävla massa bilder, sen slutar internetfan att fungera! Jippiiii! Så nu får jag skriva om allt igen, får försöka komma ihåg vad jag skrev.. Here we go.. -.-'

Idag har jag kollat på rally, det va kul förutom att det spö regnade halva dan och myggorna bet som idioter, så har myggbett i ansiktet och på händerna, yey. Plus att jag råkade stå lite för nära vägen en gång när jag skulle fota så då tyckte tydligen han som körde förbi just då att det va kul att gasa så jag fick lera överallt, inklusive mitt öga, så har ett fint rivsår på kinden.. Men det är väll sånt man får ta om man är dum :P Men annars så blev bilderna sådär, eftersom jag inte riktigt lärt mig hur man tar sånna bilder än för jag är noob så blev hälften suddiga, så fick redigera dom som såg någorlunda ut. Vi stod i kurvan nedanför Nicklas hus och det regnade så vi orkade inte flytta oss så alla bilder ser ungefär likadana ut.
Och som sagt, ja, jag är medveten om att bilderna är suddiga och risiga :P Finns mer bilder men orkar inte lägga upp fler, dom finns på facebook! Sen så va jag ute och fota kissarna också! blev faktiskt fina bilder för dom var på "bushumör" och lekte med varandra, så sött! :") Jag ska ta med en hem, så de så, i mina drömmar i alla fall, eller tills jag övertalar mamma att ta hem en till. Längtar till jag flyttar hemifrån, då kommer jag fan ha ett helt zoo. Men nu ska jag och Nicklas snart tända i öppna spisen och kolla film och ha det gött! Mys pys as usual:)
Ciao!











Kommentarer
Postat av: elin

älskar kattungar! eller ja, katter över huvud taget :)

2010-09-10 @ 21:37:20
URL: http://giitterhora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0