angeliicus -

varmt!

Vaknade idag av att Nicklas väckte mig och hade gjort kaffe, sen blev det snabbt och göra i ordning sig för hans pappa skulle komma hit, sen drog vi och fotade Nicklas så han får kort på sig till hans körkort, han såg rätt sur ut men söt som vanligt :) Så nu har jag ett i plånboken! Sen blev det att vi drog en sväng ute på stan och träffa folk osv. Nu är han på jobbet så jag sitter och glor, ska sätta på Glee och ta något att äta. Kanske ringer David och tvingar hit honom också.  För övrigt är det VARMT ute, för första gånger på typ år. Höll på att svettas sönder när jag gick hem. Ska fan köpa en mega stor fläkt att ha på mitt rum, blir alltid så himla varmt här.. hum hum, btw, lägger upp bilderna som jag egentligen skulle gjort i förrgår.. hum.. over and out, bye.
Ciao!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0