angeliicus -

www.damp tuss.nu

ojoj vilken dag.. bla bla bla blaa osv, och det slutade med att jag och Camilla fick jaga Tussen för han rymde, fångade han när han va på väg upp i ett träd efter typ 8 timmar, nej men det tog tid att försöka få tag i honom eftersom han springer som en jävla antilop och är typ 2 cm stor..^^ haha! Fan vad jobbig han har börjat bli den senaste tiden, min lilla damp tuss.. ♥

men nu ska jag se Sex and the city 2, för en snäll person laddade ner den till mig:) Och jag är grymt sugen på godis! Om jag hade haft bil....(och pengar).. hade jag redan vart på 7eleven och köpt en stor cola och djungelvrål! För långt att gå..jag är lat.
Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0