angeliicus -

hemmaspa!

Trevlig kväll med hemmaspa med Nicklas och Caroline! Bastade, badade jacuzzi, skrubba ansikte och fötter, ansiktsmask hårinpacking och olje bad för händerna. Känner mig jätte fräsh! Allting hemma gjort, hade ägg i håret och havegryn i ansiktet och yougurt på fötterna, haha! Men det hjälpte med dom kära hemmakurerna faktiskt, har vart lite skeptiskt till det innan men inte nu! Kommer nog aldrig mer köpa dyra skönhetsprodukter när man kan i stort sett göra det bättre och billigare hemma!
Tyvärr tog jag inga bilder, borde ha gjort det för vi såg nog kanska roliga ut, men mina händer va oftast upptagna med olja eller ägg, hahah!
Men nu ska vi sova, skola imorn! Skönt att man börjar 12. Ska kolla på Devil, nån skräckis. Natti!
gammal bild på mig och katt,

Kommentarer
Postat av: Ahmad Abbas

Så söt :)!

2010-12-18 @ 20:44:21
URL: http://www.nattstad.se/AhmadAbbas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0