angeliicus -

My bag is found!

Min försvunna JC påse är upphittat! eller ja.. jag gick in på JC och skulle köpa nya saker, då sa kassörskan: "Hallå, va det du som tappade en påse här igår?" Åh gud vilken lättnad! Slapp jag slösa pengar på att köpa om dom igen. Har vart och shoppat lite idag igen, har blitt typ varje dag nu senaste? Men man hittar aldrig någonting till alla... irriterande, har fortfarande några kvar som jag inte har en blekaste aning om vad jag ska köpa till! Imorn blir det ännu mer.. och Nicklas fick välja ut sin ena julklapp idag, han fick en klocka i guld och vitt! Skit snygg! Kommer nog bli så att jag kanske lånar den nån gång, höhö :) Men nu ska vi sova, precis duschat, ska kolla på nån ful fängelse/komedi film..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0