angeliicus -

Slött

Åh vilken slö dag. Jag har inte orkat bry mig om ett skit idag, mjukisar, tjocktröja, ganska osminkad, håret uppsatt i en ful knöl och tygskor. Är lite sjuk också och trött som ett as. Förstår inte hur jag kan a det när jag somnade halv tio igår, har sovit i typ 10 timmar. Jag gillar att sova :) men ibland uppskattas inte det, wonder why..
Har för övrigt målat om i min garderob häromdan, ROSAA! yey! Så jävla gulligt är det! ( Kommer bild ;)
Nu vet jag inte vad jag ska skriva förutom att det är kallt som satan ute! Och att jag fick en bra och en dålig nyhet i morse av lilla mamma, den dåliga var att mina möbler kommer att komma senare än vad jag trodde, buhu.. Och den bra va att vi KANSKE ska åka till efterlängtade Kiruna nästa sommar!! :D Tjoho! Då får jag förhoppningsvis träffa Jennifer som jag inte träffat på år och dagar! :D
Men nu ska Evelina intervjua mig tydligen..
Evelina hälsar föresten ( http://johnsonplaze.blogg.se )

Kommentarer
Postat av: jennifer

om ni kommer så ska vi självklart träffas! :D kommer knappt ihåg när vi träffades senast, så det är på tiden :)

2010-12-02 @ 23:20:00
URL: http://jenniferejemalms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0