angeliicus -

ÄNTLIGEN!

nu har jag suttit hela dan och försökt fixa designen på min blogg... och äntligen är den klar! den blev inte perfekt eftersom jag typ inte vet hur man gör och jag i stort sett bara chansa mig fram.. Men det kommer :P Funderade på att skaffa en ny blogg (jag kom halvägs och höll på att registrera mig på en annan sida..) för jag blev så jävla sur för att jag inte kunde fixa det, men sen gav jag mig fan på att fixa det så nu så! :D
För övrigt är jag trött, jag sov hos Ida i vinninga inatt med henne och hennes ex/kille/jagvetinte/markus. Plus en till som inte får nämnas vid namn var med också, fast han sov inte där :P
Vi satt och tjöta, spelade kubb, lyssnade på musik, badade osv osv. Kl 04 på natten/morgonen fick vi för oss att laga köttfärssås med makaroner för vi va hungriga, vi lekte lite kockar och det blev jätte gott! haha:) Vi kom väll i säng vid 05.30.. i alla fall jag, Ida och markus hade tydligen vart uppe till 07.30 xD
och jag har skit ont i min näsa också, för ida har inglasad altan, och jag skulle springa in för jag hade badat, men såg inte att glasdörren var stängd, säger bara ett ord, "PANG!" aj som fan,, Dom andra fick sig i alla fall ett gott skratt.. Nu är min näsa svullen och röd..
Lite bilder kommer från kvällen också:)
Ciao!



Jag leker lite Redard:)
Försökte spå idas framtid eller nått..
Jag är otroligt sexig i Antons simglasögon ;D
Gölligöll..

Kommentarer
Postat av: jennifer

Vad du passar bra i blondt hår :)

2010-07-21 @ 18:55:05
URL: http://jenniferejemalms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0