angeliicus -

brum brum..

Kvällen har spenderats i vinninga men Angelina och hennes mamma plus hennes två kompisar. Vi grillade lite och så :) Sen så tyckte Angelina att det skulle vara kul att lära mig köra bil.. Det gick lite segt i början och hon fick ett gott skratt men tillslut så! Körde typ 5 km heeeeelt själv! eller ja.. Angelina fick väll i stort sett säga hur jag skulle göra :P men det gick bättre än jag hade förväntat mig, gick inte så bra sist jag försökte köra..*host*... Sen när vi kom hem kollade vi på Herbie, klart som fan man blir mer taggad av att skaffa körkort och bil? Bestämde mig för att skaffa en bubbla, har velat ha en sån sen jag var liten faktiskt, dom är coola:) ååååh jag vill ha bil!
Ciao!
ge mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0