angeliicus -

Cigarettes and chocolate milk

Kom precis hem från Trestena, sov där inatt. Är skit trött för kunde fan inte sova. Jävla sötaste Mixi skulle ju sova i samma säng som mig, men det va ju så himla varmt i det rummet jag sov i så hon låg ju och typ hyperventilerade så hela sängen vibrerade.. :P Men jag somnade tillslut, sen vaknar jag kl 6 på morgonen av att Lasse kom hem och ropar på hunden. Sen somnade jag igen, sen kommer Micke och väcker mig.. -.- Sen drog vi ut till Camillas syster Caroline och hennes mamma, ( som för övrigt inte kunde hälsa för hon låg och hade migrän) tog en cigg och sen drog tillbaka till kära Lidköping för Micke började jobba kl 12.
Annars har vi haft kul, har satt och spelade Mario party hela kvällen/natten. Kul kul, bara för att Micke förlora och hade sån otur hela tiden xD haha!
Nu sitter jag och dricker kaffe och lyssnar på Rufus Wainwright, riktigt bra musik att vakna till. Cigarettes and chocolate milk kan jag rekommendera!


Förövrigt vill jag färga håret igen.. vet att jag inte kan göra det nu, för mitt hår behöver vila efter alla blekningar, men vill verkligen ha det vitt!! Blir till att göra typ slingor nästa gång så inte mitt hår ramlar av..


Nu ska jag hämta mer kaffe, sen tänkte jag skriva av brevet som jag skrev om, som Aiden skrev till mig innan han åkte,  och lägga upp här i ett nytt inlägg :)



Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0