angeliicus -

Damp...

Jag borde vända tillbaka på dygnet.. Jag vaknade av att min bror väckte mig på ett annorlunda sätt idag halv fem på eftermiddagen.. Kan kastade katten i ansiktet på mig..  (Y)
Annars idag har jag vart lite med Emma, vi bakade chokladbollar och drack kaffe och Emma satt och skrev massa "sagor" haha lol xD satt sen ute på torget och kollade på intressanta personer som bråkade och hade sig. Mycket intressant.
Nu sitter jag och leker tittut med Tussen som ligger och biter i mitt täcke, han har verkligen damp idag. Springer runt i hela lägenheten, leker med allt och alla, anfaller mig hela tiden, han är jätte busig. Nu sitter han och smyger på mig bakom sängkanten och han tror inte att jag ser honom, haha han är så söt:) min lilla damp tuss.... nu klättrar han i min bokhylla..
Ciao!

Kommentarer
Postat av: feea (felicia aulén)♥ ~ sprallig glad tjej med många vimlande hypoteser

naw grym bild på katten :D

2010-07-22 @ 04:28:52
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0