angeliicus -

.

Idag har varit en rätt slapp dag. Vart inne och kollat på film, vart ute och gått, fotat lite. Blev några gulliga bilder på mig och Aiden:) klockan är nu 03.30 och kom nyss in, har vart ute på den nya lekparken med älsk och fjantat oss lite och suttit och pratat. Rätt skönt väder ute, blev lite kyligt efter en stund när vi suttit stilla på en gunga i nån timme.
Nu ska vi kolla på nya Shrek, och föresten så såg vi nya Twilight idag också, hade förväntat mig mer av den filmen faktiskt..Den va inte riktigt vad jag hade hoppats på. Lite besviken faktiskt, tur att jag inte betalade för att se den på bio.,. men i alla fall, ska se Shrek nu, och Aiden sitter och äter mackor med massa snusk senap på, bläh. Jävla engelsmän äter konstigt asså...Imorn blir det förhoppningsvis lite shopping, får se.
Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0