angeliicus -

gul/orange/brunt/rött

Gjorde ett tappert försök att försöka färga mitt hår blont. Igår va det rött, nu är det gult.. Har lagt ut alla mina sista pengar på hårfärg nu, så kommer förbli gul, YEY! Vet inte ens varför jag va så dum som försökte,  ville få det så fint blont som jag hade i sommras. Jag VET att jag egentligen borde gjort det hos frissan.. men men.
Igår va vi ute allihopa och firade Julia som har fyllt 18, riktig god stek men chokladtårta, mumma!:)
Just nu sitter jag och lyssnar på musik, har fastnat för en låt, Love the way you lie men Eminem och Rihanna, den går på repeat till max! och jag har absolut ingenting att göra, Aiden sitter och målar och är allmänt osocial.. Ska försöka hitta på nått nu..
Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0