angeliicus -

hår hår och mer hår..

Riktigt kul dag! klockan är 03 och tänkte göra ett kort inlägg, (bara för att hålla igång^^)
Jag försökte bleka mitt hår ännu mer idag, resultatet blev gult, förväntat, men ändå värt ett försök. Mamma tröttnade nog på att jag försöker få det blond/vitt, så hon sa att hon ska ta mig till hennes frisör och fixa skiten. Så imorn, om jag nu får en tid, kommer jag förhoppningsvis vara vit/blont! yey! :D Mamma är bäst, hon betalar;) höhö Vill ha typ som Lady Gaga, inte stilen med färgen. Får se hur det blir..
Mer om hår.. Aiden har rakad av allt sitt hår, skit snyggt verkligen! Han passar riktigt bra i det, så byebye svart/rött/grönt hår!
Nu är jag verkligen jäääätte trött, imorn blir det kanske go-kart med folk! Troligtvis kommer jag stå brevid och fota, mycket roligare:)
Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0