angeliicus -

lol xD

Satt och kollade runt lite på bloggar och hittade en jätte *host* söt tjej :) Nej men det komiska va att hon trodde seriöst att hon va Kissie, fast en "lodigare" variant... Han hade piercingar och tatueringar och såg allmänt sjaskig ut, finnar och fett hår och fan vet allt.. men i alla fall, hon hade lagt ut ett video inlägg där hon visade hur hon sminkade sig, och hon var hur seriös som helst, jag höll på att dö av skratt! Jag är ingen smink expert men herregud, xD jag ska citera: " först tar jag min kajal från Loreal, drar bara på ett tjoockt lager under ögat, sen tar jag en gammal mascara som typ är slut och torr och tar på för att få lite volym, sen låter jag det torka lite.. Sen tar jag min andra mascara som vibrerar och tar på sakta så det kommer överallt ( hon tar på hur fort som helst och gnuggar in skiten bara)"
sen va hon klar.. såg ut som ett emo/lodare... hahahah xD lol det va kul... nämner inga namn.. men *host* Evah *host* :O ojdå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0