angeliicus -

ops...

Skrev att jag skulle försöka komma igång med att skriva..hm, ja.. jag glömde bort igen.. men ska försöka komma ihåg imorn!
För övrigt så är min pojkvän från England här, han kom i tisdags och ska stanna två veckor. Vi ska frsöka hinna med så mycket som möjligt innan han åker, shoppa i Göteborg och umgås med vänner osv. Dagarna han har vart här nu har mest vart chill. Just nu sitter han och spelar x.box med min lillebror. Nördar.
Just nu sitter jag och knarkar PEZ och N-dubz. GUUD fattar inte hur dom kan vara så bra, verkligen ALLA låtar är helt underbara, och då menar jag alla! :D Och Dino "Dappy" Contostavlos är min nya man, gosh säger jag bara.
Finns inte mkt mer att skriva, får förska komma in med lite nytt imorgon, om jag nu kommer ihåg det:)


Ciao!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0