angeliicus -

..räkor, mumma!

Idag har jag vart hos Emma med Ida, Simon, Nico och Adam. Käkade räkor och kräftor:) Förutom Nico för han köpte pizza..fråga mig inte varför, haha xD Blev massor av räkor för min del, mumma!! Det va trevligt, sen kom fler folk. Blev lite dricka osv. Alla utom jag typ.. jag är en duktig flicka :) Jag hade faktiskt med mig kameran men glömde av att ta några bilder så det blev en bild, men orkar inte lägga upp den nu, gör det imorn:)



Nu sitter jag och Ida hos mig och klockan är 05.20, funderar på att gå och lägga oss, när vi kollat klart på nån film med Clintan. Skit bra! (Y)Tussen har damp som vanligt och springer runt och attackerar mig utan anledning och börjar tugga på mina tår och fan vet vad.. Nej nu börjar jag otroligt nog bli trött så nu blir det nana med Ida pida.


Ciao!



Jag saknar Aiden jätte mkt, han har inte hört av sig på två dagar nu :( han har inte vart inne på fb eller nått typ, hoppas det inte har hänt ngt bara, han brukar annars alltid ringa 3-4 gånger om dan eller åtminstonde va inne på fb på kvällarna.. Nu är det inte långt kvar tills jag får träffa honom igen! 3 veckor, åker den 14 augusti och stannar en vecka. LÄNGTAR!! :D<3 Och det är två månader idag! (eftersom klockan är över 12 så räknas det (A) och mer ska det bli! forever and always<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0