angeliicus -

Saknade BFF!

Finns vissa personer som jag saknar som fan just nu, två av dom är Aiden och David.. Jag lovade att jag skulle skriva om David i ett inlägg för han va besviken på att jag inte hade skrivit någonting om honom, så jag får väll göra det! Han är i Serbien nu och har varit borta typ en månad, så har inte träffat honom på jätte länge! Sen kommer han hem snart men då åker jag till England så blir inte mycket träffas då heller, men men. Saknar honom jätte mycket! Så jag tycker han får komma hem snart! Lite värme får han gärna ta med sig till Sverige också.. Blir ett kort inlägg idag för jag är trött och helt anti allt just nu:) Nu ska jag kolla på Glee,
Ciao!




hyffsat gammal bild på mig och David, men den är gullig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0