angeliicus -

wenomoni nomoni nomoni...

hihi vaknade 13.37 idag, så jävla skillad är jag!^^ nu sitter jag här själv hemma IGEN. Gött för då kan man dunka på musik som fan utan att alla klagar^^ Hittade massa gammal musik som jag inte lyssnat på på åratal, typ eurodancer, den går på högsta just nu! :D haha Jag har tråkigt och funderar på att ta en dusch, väntar på att piggen ska komma förbi vid 7..

haha just nu sitter jag och David och snackar skit om en viss person, mouhahahahah. Jag känner mig så elak men är man pissed så är man. Skiter fan i vilket^^ Den personen kan köra upp nått! :) om man tror att man kan bete sig så så är det något allvarligt fel, seriöst. Men David är bäst så de så :) ♥

Ciao!




min failade tatuering.. måste fixa den snart^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0