angeliicus -

Angelica är lycklig idag!

Jag hatar skolan så jävla mkt. Jag hade gjort en etikett grejj i Adobe InDesign, var nöjd med den så skulle spara, klart som fan jag gör nått jävla fel så allt försvinner så fick börja om på nytt igen. Jävligt duktigt, skit dator. Plus att jag är extremt sugen på kaffe på de, ännu bättre. Detta är min dag. Sen så sitter det ett par jävla fjortisar som sitter framför och tar kort på varandra och sig själva. ÅÅH jag får damp..!
Sen snön gör ju inte saken bättre heller för den delen, Jag halkade på vägen till skolan, och igår med, is överallt. Jag drar nånstans snart så jag slipper skiten. Fan vad jag svär.. hm. Sen så har jag fått dras med massa 12 åringar idag med. Öppet hus på skolan så massa bäbisar här. ÅH VAD JAG DRAR NU! hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0