angeliicus -

Back from Egypt!

Inte skrivit på riiiktigt länge nu med tanke på att jag vart i Egypten i 2veckor! Jag vill tillbaka! Träffade massa nya vänner och landet är underbart. Efter skolan drar jag dit och jobbar, thats it! Men blir väll så att jag och Julia drar snart, på sportlovet kanske, Julia träffade en kille där så nu ska hon åka och gifta sig.. efter hon blivit muslim, hon jobbar på det... haha nej då, inte alls, men hon träffade faktiskt en pojke där! :)
OCH JAG VILL DIT NU NU NU NU NU NU NUU! Jag hatar sverige! Jag hatar SNÖ! Jag vill ha värme! NU!
Jag orkar inte lägga upp alla 3 miljoner bilder så lägger bara upp några, resten finns på facebook så klart.
Marco, Judith, Jag, Liam och Julia på nattklubben Minestry of sound. Love it!
Jag, smått vettskrämt och Julia.
Jag känner mig en aning vit jämfört med tjejerna..
Allihopa i poolen!
Spiderwomen, Spiderman och Julia! Också på Minestry of sound.
På paradisön.
Alla biler är oredigerade för jag orkar verkligen inte bry mig.

Kommentarer
Postat av: julia

haha, jo jag är ju så jävla sugen på att bli muslim, japp!

2010-11-15 @ 22:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0