angeliicus -

I got you all figured out.

Killar är underliga, som en viss person som tydligt visar vilken idiot han är. Först är han en underbar person tills man ser vem han verkligen är.. Och det har jag gjort nu. Hur fan lyckas man svika tre (fyra) personer på samma gång. Eller svika och svika, jag känner mig inte så sviken men att jag ens tänkte tanken på att bli vän med denna personen igen. Har ångrat mig rätt stort nu, inte bara för det han "gjorde" mot mig utan mot dom andra. Riktigt svinigt. Men men..  Sen finns det ju en annan kille som också är ett levande bevis på idioti, eller ja, tre till och med.. Men det pallar jag inte skriva om för det finns så mycket att skriva.

Nu ska jag kolla film med Noffis, vet inte vilken det blir för filmerna är sega på att tanka. Blir väll tingeling eller nåt, MOUAHAHHAHAHAHHAHAHAHHA. Nicklas älskar den filmen, han blir som ett barn på julafton så fort jag nämner den. Han börjar alltid gråta i slutet, så söt, brukar får hålla honom i handen också:)
Älskar dig Nicklas<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0