angeliicus -

^_^

KUUUUUL att jag kommer till skolan kl 8, fick reda på att lektionen var inställd så nu börjar jag inte fösen kl 10. VÄLDIGT bra att ingen kunde informera om det?! ÅÅåååååh.  Så nu får jag sitta och dega i skolan 2 timmar för pallar inte dra hem. Men som tur är var Atta, Wongel och Victor lika efterblivna och är också här, så dom håller mig sällskap.
Kanske skulle passa på att plugga lite? Skriva debatt? Eller göra en ny header till my blogg? Börjar bli trött på den jag har nu..
Är svin trött för övrigt, som vanligt, Va och hälsade på älsklingen igår en stund, åker dit idag med och stannar över helgen, yey :) Han va så söt igår och ville inte att jag skulle åka hem, sötungen<3

Btw, om du kanske visste vad ordet du har framför ditt namn betyder och har för mening så skulle du nog kanske fundera på att byta? haha omg som en liten wannabe. Sorry men du är VIT.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0