angeliicus -

blöt nos

Vart slö dag idag, vart trött som ett as men är piggare nu. Hade i alla fall kul på mediaproduktionen med Evelina, haha! Fick för oss att fjolla oss lite och komma på en ny grejj man kan göra med camen, kul hade vi allt!
Nu sitter jag hemma hos Nicklas och dricker vin, har vart ute hos hästarna idag, tog hand om dom och gjorde dom fina. Räkan blev klippt och är jätte söt nu! Föreslog att jag skulle ta med henne hem och ha henne som hund.. Men tror inte Nicklas tyckte det va en sån bra idé..

Fick en bra nyhet förut, Nabila, min kompis från England har bokat resa hit nu, så hon kommer i april! Hon och hennes kompis ska sova hos mig då, längtar som fan! Har saknat henne jätte mycket, ser verkligen fram emot det! Hon är snäll och köper med sig massa skor till mig, höhö :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0