angeliicus -

Längtar!

Sitter i skolan och har precis gjort klart ett svenska arbete, känner mig duktig! Inte ofta jag blir klar med någonting innan det ska vara inlämnat, brukar komma i sista minuten eller dan efter..
Kan inte fatta att vi åker imorn! Wiho! Vart och handlade lite mer grejjer, ett par till skor och en tubklänning/kjol/topp/transformer, kan ha den som lite vad som helst. Faktiskt mamma som betalade eftersom jag ska ha det till Egypten.
Har fixat Spore till min data nu så jag har någonting att göra när jag ska sitta på ett plan i 5 timmar + 2 timmar bil + säkert ännu mer till hotellet... Någonting som håller mig sysselsatt.
Kommer sakna min Nicklas extremt mycket! Får bli Skype varje kväll, även om det kommer kosta pengar att använda internet på hotellet. Skiter i det. Kostar fan 30 spänn i minuten att ringa till Egypten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0