angeliicus -

min vanliga otur

Första natten i nya huset, fast morgonen va inte den bästa. Ställde klockan på kvart i sex så jag skulle kunna dra mig lite i sängen innan jag gick upp. Gick upp vis "sex" och gjorde i ordning mig, sen kommer mamma och säger att klockan bara är fem... klart min klocka gick fel. Gick och la mig igen, sen kommer mamma och väcker mig kvart över sju. Tro fan jag hade glömt att ställa om alarmet. Så jävla duktig är jag! Så kom sent till skolan, men det gjorde inte så mkt för vi hade NK och läraren där är helt efterbliven och gör ingenting. Men men, somnade tidigt igår, somnade nästan med en gång vi hade lagt oss. Nicklas var jätte trött för han hade hjälp oss att flytta och vart jätte duktig :) Andra gången han hjälper oss att flytta nu, han hjälpte oss när vi flyttade från Vinninga också.

Nu sitter jag på engelska lektion, ska egentligen läsa en bok, men skulle bara skriva ett inlägg först. Wongel sitter brevis mig och har väldigt kul med sitt tuggummi. Han är lite omogen, höhö. Ikväll kommer David och hälsar på! Då ska vi bada i våran jätte avancerade bubbelpool, haha! Märkte igår att det är en inbyggt telefon och cd-spelare och skit i xD haha så jävla fult, blir väll till att basta lite också kanske. NU ska jag läsa! Btw, har ingen internet hemma än och ingen telefon på det så är ganska onåbar, Men nicklas har ju på sin mobil så är det nått får ni ringa honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0