angeliicus -

mojo

Har inte kunnat skriva nått på några dagar eftersom vi precis flyttat så har vi inte kopplat in internet än. Men det blir det nog ändring på snart förhoppningsvis! Flytten har gått bra hittills, ser ut som helvete för vi inte har köpt nya möbler och det än och det står lådor överallt. Men vi har iaf badat i bubbelpoolen! Lite för hightech för mig, haha. Snart blir det bastun som ska invigas också. Har fått en ny toalett med, för den jag hade va från stenåldern... och gul.. bad rummet ska för övrigt målas svart! Det ska bli så jävla snyggt! Ska måla om i mitt rum med, med svarta detaljer, tex dörrarna. Kommer passa bra med dom nya möblerna! Åh jag längtar tills allt är klart!

Nu sitter jag i soffan och degar hemma hos älsk, kollar på Austin Powers, så jävla ful är han. Just nu slickar han på shack pjäser.. ? "make love to me monkeyman!"  HAHA!
Har vart ute halva dan och fixat med Nicklas bil, tog ett tag för han skulle byta en slang och bytte fel så fick göra om massa, så duktig han är min lilla sötnos:) Satte han in ett sport luftfilter med. Eller ja, Rikard gjorde det. Skönt att bilen funkar som det ska nu så jag kan få "övningsköra" lite ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0