angeliicus -

glassbils race

Sitter osminkad i mjukisbyxor och dricker vin med Nicklas Lasse och Veronica, Hugo ligger i sängen och sover, fattar inte hur han inte kan vakna när vi spelar musik och sitter och pratar, han sover som en stock lilla sötungen:)
Idag har jag och älsk lekt gourmé kockar, gjort lax och potatis, blev sådär, men det gick att käka, Hugo tyckte det va gott iaf för han käka som en gris.
Imorn blir det ridning som gäller! Eller på lördag, får se.. Ska bli riktigt kul! Får se om vi kan fixa så alla fem kan få rida, alla hästarna är ju inte inridna så får se hur det blir och jag är inte speciellt hajj på vilka som är det xD
Just nu sitter jag och lyssnar på en extremt jobbig diskussion mellan Nicklas och Lasse, dom pratar om skillnaden mellan en 25 åring och en 50 åring och kärlek och fan vet allt. Ganska kul att lyssna på..eller inte..
Imorn kommer iaf mamma och hämtar mig 20 över 7 och skjutsar hem mig så jag kan till skolan äntligen! Har fan inte vart i skolan på tre dagar, har missat skit mkt, men har ju inte kunnat ta mig härifrån. Men har pluggat lite här med faktiskt så duktig som jag är. Läst och skrivit och massa...eller ja det var väll de.
JUSTE! mobbade en glassbil förut, haha, Nicklas skulle leka cool och burna, idioten kollade inte bakåt så han såg inte att det var en glassbil i röven på honom, haha! lite kul...och pinsamt för honom.. Men sen mötte vi han typ tre gånger och älsk lekte lite med honom, han hade skit stora tänder för övrigt... men men. .
Jag bjuder på bilden, jag är osminkad och ser ut som fan men whatever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0