angeliicus -

bark krig?

kul dag :) Har vart ute på betet med älsk, Emily och Rickard och dampat lite. E och R åkte ut med fyrhjuling och gräsklippare.. ? Jag och N gick.. Duktig som jag är tappade jag mitt linsskydd så fick gå runt och leta i hundra år men hittade den tillslut. Plus att Nicklas fick för sig att klättra upp i träd och inte komma ner. Alla vi tre försökte "skaka" honom ur trädet, men det gick inte så bra. Sen hade han och Emily krig med pinnar, mossa, bark och allt dom kunde hitta.. Nicklas fortfarande sittandes i trädet. E gjorde ett tappert försök att "spetta ner honom" som hon sa, men det slutade med att Nicklas fick ett sår på benet.. höhö... Sen va vi inne i stan en sväng. Har tagit massa skojj bilder idag med men pallar inte lägga upp dom nu så lägger kanske upp dom imorn ist.
Men nu ligger vi i sängen och ska strax kolla på nån film. Imorn blir det skola igen, längtar inte. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0