angeliicus -

Cp internet..

Sitter på svenska lektion, orkar inte jobba just nu för jag får damp på skolans jävla internet! Det tog tex 10 min att ladda den här sidan, okej nu överdrev jag lite, men typ 2 min. Rätt irriterande! Man kan ju inte göra ett piss, Försökt hela lektionen att sätta på en låt på youtube, eftersom grooveshark inte går att komma in på -.- fick precis på låten, efter en halvtimme! Axel Åkerlund - Utan dina andetag för övrigt, hans version  är mkt bättre än originalet av Kent tycker jag. Love it! Går inte tröttna på den.

Kom lite sent till skolan idag pga av att jag försökte fixa en inbakad fläta på mig själv, fick göra om det flera gånger så det tog ett tag innan jag fick till den. Men ville ha nån annan frisyr än samma som jag alltid har varje dag. Har nästan alltid toffs eller knut. Men jag har världens utväxt så kan inte ha utsläppt. Men på torsdag ska jag ha skolfoto så hoppas jag får mina pengar som skolan är skyldig mig innan det så jag kan färga håret! Btw så har jag väntat på dom pengarna i flera månader nu. Skulle fått dom innan skolan slutade, men har inte fått dom än!! Spelar ju ingen roll om man tjatar häller för dom verkar inte göra så mkt åt det ändå.

Idag fyller min lillalillalilla lillebror Christoffer år! Eller lilla och lilla, han är större än mig, men ändå. Han fyller hela 16 år! Kanske skämmer ut honom lite i skolan idag, har inte bestämt än ^^ haha lite svårt att se om vi har mat samtidig, och orkar inte gå runt och leta..
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0