angeliicus -

Finns idioter till allt...

Först vill jag börja med att säga att jag hatar när folk inte fattar ett jävla jota! Mitt ex är tydligen besatt av mig eller nått för han total vägrar att ta bort bilder på mig som jag inte vill att han ska ha upplagda på facebook. Och bara för att jag sagt till honom ett antal gånger nu så tyckte att tydligen att det va moget att blocka mig. Blir så jävla irriterad, hur svårt kan det vara att bara radera några bilder? Inte för att vara värsta facebook polis nu men det är emot använarvilkoren och hela skiten. Blir så tröööööött! Men det finns tydligen idioter till allt.

Annars så har jag och Nicklas gjort och taco och vart ute hos kissarna som blivit jätte stora nu och börjat springa omkring, för en vecka sen kunde dom inte ens gå. Har fixat så att Sabina ska få en och Seffo en. Vill också ha en, men mamma vill inte ha en till super söt kisse:( När jag blir gammal ska bli en "katt kärring" som han typ hundra katter.. Nicklas får bli min "katt gubbe". ^^ Nu säger han att han inte vill va en katt gubbe, han vill va en fågel gubbe.. Han sitter brevis mig och sjunger och är otroligt söt!!!! <3
snygg snygg snygg snygg, OHJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0