angeliicus -

flytt och köttbullar

Sitter på Trestena just nu och käkar mini köttbullar med smak av soltorkade tomater, gott gott :) har vart en jobbig dag idag. Började med att jag inte visste om min lektion var inställd i morse kl 8 eller inte och kunde inte få tag på ngn så jag gick dit och kollade. Klart som fan den va inställd och nästa lektion började inte försen halv ett. Så drog hem, drack kaffe med älsk och väntade. Sen efter skolan så blev det till att packa det sista som var kvar i mitt tomma rum. Sen hade jag helt glömt bort att jag hade utvecklingssamtal kvart över 5. Så fick cykla till skolan fort som fan, för att hinna. Sen direkt när vi kom hem så drog vi till Trestena. Så nu kan jag äntligen slappna av. Fast imorn blir det väll trippelt så stressigt när vi ska flytta alla saker till huset. Fast som tur är börjar dom redan flytta in alla saker när jag är i skolan och Nicklas är duktig och hjälper till, så det kommer nog sluta med att jag kommer få städa lägenheten antar jag. Ska bli kul sen att fixa mitt rum! längtaaaar. Sen blir det IKEA också snart och köpa massa nya möbler osv. yey! Men nu ska vi dega oss och bli feta på köttbullar. Mer om allt imorn! :D Btw så ska jag och älsk inviga bubbelpoolen imorn också, höhö ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0