angeliicus -

Miami nu?

Sitter i skolan som vanligt.. Sitter med Mathilda Emma och Evelina. Vet inte vad som är felet med E och M har väldigt kul och snackar om sjökor och grisar? Lättroade..nu har dom krig med en cola flaska.. Har haft rast i en timme nu och väntar på att jag ska ska börja engelskan. Sen vet jag inte vad som händer, drar väll till Trestena ikv som vanligt. Skönt att slippa jävla skit Lidköping. Skönt att slippa alla, fan jag ska flytta utomlands nån vacker dag, typ Maiami beach, för länge länge sen bestämde jag och Nicklas att vi skulle flytta dit. Får se om drömmen går i uppfyllelse. Rånar en bank så drar jag idag. Lämna kalla skit Sverige, hej underbara Miami!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0