angeliicus -

Mkt att klaga på..

jag har JÄÄÄÄÄÄÄÄTTEEE trååååååååååkigt! Sitter i skolan och väntar på att vi ska börja, har väntat i en halvtimme och har en havtimme kvar. YEY! Über förkyld också, finns mkt att klaga på idag! Nicklas kunde tydligen inte komma hit på rasten heller för han är elak.. Nej man han kunde inte, eller nått. Och jag vill inte va i fucking Lidköping! Jag hatar det! Och det är kallt! och jag är röksugen! och jag vill ha kaffe! Det är så otroligt jävla synd om mig. Nu kom Emma med bra nyheter iaf, vi ska kanske sno studion imorn och fota. Nu sitter jag med massa muppar i vårat lilla grupprum eller va fan det är. Och jag må skit.. känns som om jag ska spy.. :S JAG HATAR ATT VA SJUK! Har vart sjuk i 100 år nu.. :( Blöh, nä nu ska jag träffa Emma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0