angeliicus -

mördarinstinkter?

Märkt att jag sitter i skolan varje gång jag skriver.. men just nu har vi inget internet hemma, igen. Igår va en slapp dag, va i skolan, drog från första lektionen för läraren va invalid och va inte ens där eller nått typ, helt velig, så kände inte ngn mening om man ända bara satt och drog i korridoren. Sen efter det mötte jag Nicklas på stan, vi skulle träffa Caroline och Camilla och dra och fika, lilla Tinka va med också. Vi drog till Elake måns och drack kaffe. Sen gick vi till Scorett och prova porr skor xD Efter det gick vi tillbaka till torget där Tinka fick för sig att sätta sig och skita mitt på torget på marknaden! Haha Camilla skämdes nog en aning, hon hade inte med sig bajs påsar heller så hon fick gå fram till nån kines som sålde svamp och fråga efter en. Sen skulle Nicklas jobba, då stack jag till Emma och Simon, kolla film, träffa David, mötte älsk, hem, film igen, sova. Det va min gårdag!

Nu sitter jag på engelska lektion. Och mina mördarinstinkter har börjat komma igång igen pga av våran lilla besserwisser i klassen. Som sagt, som jag skrivit i alla senaste inläggen, att nån vacker dag så kommer antingen jag, eller typ hela klassen få nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0