angeliicus -

Otursdag...

Idag har vi haft en riktig jävla otur! Det började med att vi skulle åka till Vara och hämta nicklas nya bil, när vi skulle boksera hem den så höll jag på att dö.. i stort sett, när vi skulle svänga av till Ardala så låste sig ratten så jag och Nicklas åker rakt fram medan Rickard svänger , klart som fan linan åker av och typ halva bilen..haha nej, men låssade lite saker. Vi åker nästan in i en stolpe, ush fy fan va läskigt det va! Sen kom den en snubbe fram springande och hjälpte oss med tanke på att vi stod mitt i en korsning på E20. Men det löste sig tillslut som tur var! Sen när vi kommit hem så klämmer jag mobilen i bildörren så hela den gick åt helvete också.. YEY! SÅ nu har jag ingen fungerade mobil..igen.. Någon som har nått bra tips på en TÅLIG mobil? Men tanke på att jag alltid lyckas förstöra mina. Sånt jävla oflyt jag har. Men men..

Imorn blir det att fixa med Nicklas bil, sen är den dagen avklarad :P höhö Nu ska vi nog sova,
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0