angeliicus -

pyjamasbyxor

Precis kollat film, såg The ghost and the darkness, handlar om lejon som dödar människor för nöjes skull, en sann historia. Skit bra, rekommenderas starkt! Vart en slö dag som har spenderats i sängen eller i soffan. Är fortfarande sjuk så är hemma från skolan. Blir ingen skola imorn heller. Missar skolfotot, men det skiter jag i ändå för mitt hår ser ut som ett bombnedslag. Finns inte mkt att skriva för det har inte hänt ett skit idag. Både jag och Nicklas sitter i "mjukis kläder" i soffan, får se om vi drar på nån mer film nu eller vad som händer. Fick precis ett jävla sug på popcorn så nu ska jag göra det. Punkt slut, over n out, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0