angeliicus -

rubrik?

Kom på att jag inte har skrivit på länge, har inte haft internet och det ena och det andra. Men nu sitter jag iaf ute hemma hos älskling och dricker kaffe och röker och njuter av vädret, rätt skönt ute faktiskt! Nicklas leker med Mixi och Rickard klipper gräset och ser tydligen ut som en blatte. Btw så är Nicklas jobbig just nu..!! :D haha så jävla söt, skriver just nu medans jag blir attackerad! Igår va vi extremt feta och va inne i stan och köpte chips, dipp, cola och choklad! Så kollade vi på Robin Hood också men vi såg inte klart den för vi somnade, vaknade i morse av jävla reklam på datorn för den hade stått på hela natten, la mig under täcket för att Nicklas skulle gå upp och stänga av det, höhö. För övrigt så sitter jag vid min nya MacBook Pro som vi fick från skolan, försöker lära mig den..
Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0