angeliicus -

sjuk..

Sitter hemma hos älsk nu, kom hit för några timmar sen. Vi sa att vi skulle fira Coffe innan mamma skjutsa oss men han hade glömt mobilen hemma så vi fick inte tag på honom, så då tänkte vi att vi käkar tårta och de imorn ist så vi kunde åka.. När vi hade åkt och va på gröna bron så ser vi Coffe på cykeln på väg hem, så vi svängde och körde hem igen och fikade och firade honom lite:)

Känner mig lite sjuk, det va värre förut när jag va hemma, drf följde jag med hit. Vet inte varför men på nått konstigt sätt så mår man mycket bättre när man är här xD Får se om det blir ngn skola för mig imorn, känner mig fortfarande krasslig. Men men, nu ska vi lägga oss i sängen med vovven och kolla film!
Ciao!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0