angeliicus -

skola igen..

Sitter i skolan..igen. Har studiepass, världens mest värdelösaste lektion, gör inte ett skit, fattar inte varför dom ens har den här lektionen? helt onödig. Vaknade 20 min innan jag började idag, kom ändå en halvtimme sent, fast gjorde inte mkt för vi gjorde inte nått ändå. Vi gör fan aldrig nått på lektionerna känner jag, bara slapp. Börjar bli tråkigt, för man tröttar på facebook efter ett tag xD Sitter och lyssnar på musik nu, har fastnat för en ny favvo låt, b.o.b - magic, så just nu går den på repeat! Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, Nicklas börjar ju jobba kl 5 så får hitta på nått kul innan det:) Dricka kaffe antagligen. Faan va jag är sugen på kaffe :O fast jag redan druckit typ 5 koppar. Nä nu ska jag jobba.. sarkasm.., jag dööör av utråkning! gonna dance on, eller nått.. bye
Lägger upp en bild på Nickas bara för att han är så söt:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0