angeliicus -

skola skola skola..

Sitter i skolan just nu och fördriver tiden i PS, har en tre timmar lång mediekommunikations lektion, jippi jey. Har precis gjort en uppgift vi skulle göra, men blev klar tidigt så får sitta och vänta, blöh, vi fick göra ett vykort. Jag gjorde ett om London och använde mig av mina egna bilder, jag är noob så den blev rätt enkel. Har märkt att i stort sett alla gör om Thailand, och en om Ullared..? Tror en gör om LAIK lokalen också? hum...  Stör mig på en besserwisser i klassen (nämner inga namn men alla fattar nog vem det är)  han tror han är våran lärare och jag funderar på att kasta nått i huvudet på honom för jag börjar få smått damp. Förra lektionen tänkte jag kasta en penna i huvudet på honom men gjorde aldrig det för då hade bara jag skämt ut mig.. men nån dag.. nån vacker dag.. DÅ JÄVLAR! Mouhaha! Men nu får jag sluta!
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0