angeliicus -

nya bilder :)

Idag slutade jag kl 12, gött :) Sen drog jag hem och pluggade och träffade Fia som har fått hem världens sötaste kattunge, funderar på att sno den.. Saknar när Tussen va så liten :( Vill ha en till liten bäbis men det vill inte mamma, buhu! Men iaf, sitter med Emma och Älsk nu, har hjälp henne med en photoshop grejj, självklart blev jag sugen så lägger upp 2 nya biler! :)

Måste skriva om en sak som hände inatt också, haha! så sött! Jag ligger och kollar på Aurore och Nicklas låg och sov, sen mitt från ingen stans säger Nicklas:
  • Älsklig..vi satte upp en skylt.
  • Va? skylt?
  • Jaa? Skylt!
  • vad pratar du om?
  • En skylt!
  • Tror du pratar i sömnen nu..
  • Vad snackar du om? jag sover inte!
  • Det gör du ju, haha!
  • Nää, haha!
Hahahhaah :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0