angeliicus -

hoho

Asså jag blir så trött på folk, på en person som är helt totalt körd i skit? Vem fan beter sig som du gör? Vem fan tänker ens tanken på att göra som du gör? Du måste ha typ EN hjärncell eller nått....som är extremt handikappad. Du skriker ju bara dubbelmoral hela du. Asså de senaste dagarna har bara vart drama men detta tar ta mig fan priset på allt, vill du ha ett diplom? Och vad får dig att tro att du kan sitta och säga "Din mamma bryr sig inte, fattar du inte det, din mamma bryr sig inte om dig! " (Vill påpeka att detta inte handlar om mig, hade nån sagt så till mig hade den personen redan vart död)  Men jag fattar inte vad som händer uppe i din skalle? Chansar på ingenting.. ? Har vart rätt trött på ditt beteénde länge nu, större egoist och får man lete efter, ring mig när ni hittat nån! Alla har verkligen rätt om dig, finns inte många som tycker om dig, du vet det va? Eller nej det gör du kanske inte med tanke på att alla är dina "bästa kompisar" och du tror till och med att folk du inte känner är dina vänner ,sen kommer det fram att dom rent utsagt tkr du är tönt? Aja, ville bara lätta på mitt hjärta lite :) xoxo gossipgirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0