angeliicus -

Angelica hjärta snö

Igår va jag så himla glad för att snön hade försvunnit, solen lyste, och vi ställde ut två stolar på altanen, så satt vi där och drack kaffe. Jag hade på mig skinnjackan och va ute och fotade, längtade tills idag så jag kunde ha på mig skinnjackan till skolan. Men sen när jag vaknar imorse säger Nickals att det är jätte mycket snö ute, först trodde jag han sa det för att jag skulle komma upp ur sängen, så jag trodde honom inte. När jag gick upp och kollade ut igenom föntret så såg jag att det va verklgen snöstorm! USH! Jag vill ha våååår!


Ikväll ska jag och Nicklas förhoppningsvis åka till skåne, gick inga lastbilar försen i veckan och vi måste jobba! Får ta varje chans man får nu. Då blir vi borta i en vecka. Men nu måste jag göra i ordning till för skolan! Ska man kankse ta skotern till skolan idag? Få se..Kanske är för mycket snö, då får jag ta monstertrucken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0