angeliicus -

gråhårig..

Har inte skrivit på ett tag nu, har inte alls tänkt på det :S inte bra.. Men nu ligger jag iaf och lyssnar på massa gammal mys musik! Idag fick jag jätte skön rygg massage av David, lovely, i hans massagekurs som jag ska gå nästa år! Längtar :) Men iaf, vart och shoppa lite igår, blev en ny kort "jacka" eller vad man ska säga, vettefan vad en sån kallas... och en "stickad poncho" (?) vet inte vad en sån kallas heller, ett par örhängen, as snygga strumpbyxor och hårfärg. Och ja juste, jag är ju numera gråhårig! Påminn mig aldrig om att färga håret själv igen tack! Men får se om jag drar i slingor eller inte.. Nu ska jag försöka hoppa i säng, ska till en ovärd skoldag imorn, två lektioner, 10-12. Natti!
Jag och David!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0