angeliicus -

IV, nej tack.

Idag hade jag tur i oturen, va på möte med skolan igår angående min frånvaro, vi kom fram till att jag ska plugga järnet nu och ta igen allt jag missat. De sa också att jag kunde få gå över till IV igen och börja praktisera och söka jobb, men NEJ, jag tänker INTE går IV ett år till! Visst det va riktigt soft att gå där, och alla lärare va underbara och eleverna va roliga och vi gjorde roliga saker med jämna mellanrum. Saknar det som fan, men om jag hade valt att gå tillbaka så hade jag fått gå om ettan IGEN?! Nä, nog med att jag redan "skämms" över att gå ettan så är det en aning pinsamt att gå IV, vet ju vad alla säger om skd "IV-barn"... Så ska försöka satsa gärnet nu, tvekar på om jag orkar? Är så himmla skoltrött så det finns inte. Hade vart perfekt om jag hade fått plugga halvtid och sen jobba samtidigt. Men tillbaka till varför jag hade tur i oturen, Jag hade ju tänkt att komma i tid idag, men sen vaknade jag av att Emma ringde kvart i åtta, fan började åtta! Seg som en gnu gör jag i ordning mig och kommer till skolan 1 h och 15 min sen.. men lektionen va inställt idag! så ja, tur i oturen!

Igår hade jag tänkt att ta med mitt minneskort till skolan så jag kan lägga in lite bilder, SOM JAG HELT GLÖMMT! fän.. Så får försöka att komma ihåg det ikväll. Men nu ska jag ha matte, YEY!

Kommentarer
Postat av: Matiilda

Fan vad fin blogg :)

2011-03-19 @ 16:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0