angeliicus -

Lund

Sitter med flätor i ny duchat hår (försök att få lockigt hår imorn, lyckades inte igår) medans Tim och Nicklas kolllar på nån James Bond film från 1653 eller nått.. Idag har vi hälsat på en släkting till Nicklas och ute och gått i Lund och fotat lite. Blev så jävla sur för att dom inte har EN ENDA sko affär i centrum, eller jo dom hade typ Ecco.. så det räknas inte, dom har bara fula skor :P Perfekt när mina skor har gått sönder, dragkedjan gick av. Så imorn bär det av till Nova, nytt förök att köpa skor, ska köpa ett par som jag hittade på Newyorker (stavning?), skit snygga "kängor" med kilklack, loove kilklack! Får se om dom har dom kvar, annars får jag se vad jag kan hitta, känner ju inte direkt för att köpa ett par riktiga vinterskor nu, försöker önska att vintern tar slut nån gång.. Lägger upp alla bilderna när jag kommit hem, orkar inte trassla med det nu. Så hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0