angeliicus -

mini shopping

Sitter och väntar på att Mr knarr ska köra rätt så vi kan åka hem, Tim ska gå och handla semlor, mumms!  Gizmo går runt och tror han är cool, och en tönt skriver till mig på fb ? xD haha men ska inte bli så kul att lämna skåne och komma tillbaka till skit Lidköping, men men, saknar min säng! Köpte nya skor igår med, skit snygga kil med spännen! love them! Och en tuff pinsett med leopardmönster och hårsnoddar med nitar, mouhah! Hann inte med att shoppa s¨mkt som jag ville egentligen, kan bero på att jag inte haft så mycket pengar, men det räckte till lite iaf :) För övrigt fyller jag 18 om 2 veckor! Tjoho! Bara till att fixa id när jag kommer hem så blir det utgång som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0