angeliicus -

Nelly.com

Satt och kollade igenom hela Nellys hemsida förut, dom har riktigt snygga kläder! Antar att det kommer att komma ännu mera snyggt till våren/sommaren! Hittade ter saker som jag blev kär i, en klänning, en kjol och VÄRLDEN SNYGGASTE SKOR! Jag älskar sånna skor med trä sula/klack, så himla snyggt! I sommar hoppas jag kunna gå runt med sånna hela tiden ;) Sån tur att jag fyller 18 om ca en månad, så ska jag önska mig presentkort där av alla jag känner! Ååh längtar till jag blir 18! Då kan jag göra vad jag vill! eller ja..det göra jag ju typ redan? haha... nä men ni fattar :P

LOVELY LOVELY LOVELY! Tror jag vill ha den bruna mer, fast I don know, båda är ju så snygga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0